Pages

Sunday, January 16

KITA TENGOK APE MASALAH DIE??

ntah, semenjak nie asik nak berangin aje. sedih la klu berangin tak bersebab. MY ASSUMPTION: maybe ade sebabnye, tapi ko yang tak ley nak accept.

aku nie cepat kecik hati ke??? sedihla....tapi klu ak tak suka tue, mmg aku act aku tak suka, tue yang wat aku sedih, cube klu tak suka tue, blaja wat-wat suke, cube yer VIZAH...

aku boley tahu air muka orang ke or aku pandai2 wat assumption, tapi masalah nye kekadang pe yang aku pikir tue betul!!!! huh, nak wat cam ner tue??? ke aku jek yang memandai....

kekadang best gak jadi pelupa nie, sekejap jek boley lupa, tak memerlukan minit, sesaat je pu dah lupa. tapi aku memang pelupa pun, klu cam dah lama, aku tak ingat la utang orang ke? kerja sekolah ke? cerita orang ke? tapi once ade black spot,(tak tahu cam ne nak explain, cam tue la) kompem sampai bebila aku ingat. erm, aku ingat lagi, mase kat sekolah rendah dulu, ngah lelepak kat surau, ade la ustazah tanye name aku?? aku pun gtaw la, HAVIZAH...erm, bagus name tue, die kate senang ingat benda2, tapi yang tak boley bla nye, die kate, tapi bahaya, die nie pendendam dah besar nanti...APAKAH ITU???? ke aku terbawak2 maksud die tue dalam life ak???

kita berakhir di sini.....

No comments: